Úterý , 26. 08. 2025

Luděk

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Dnešní test se zaměří na dvě akční kamery Lamax a BML od českých značek, které své produkty navrhují samy s výrobou v Číně. Pokud jde o parametry, výbavu i samotný hardware, vcelku se podobají. Proto jsme je postavili tak říkajíc do ringu v jednom článku. Kdo si vedl lépe?

Nepřehlédněte

Do kompletace portfolia akčních kamer od Niceboy nám chyběl poslední a nejnovější model mířící na nenáročného zákazníka, klidně dítě či teenagera, který touží ovládat ji přes mobilní telefon. Niceboy obohatil svůj základní typ VEGA o podporu Wi-Fi právě pro účel komunikace s majitelem a jeho telefonem. My vám model VEGA wifi nyní představíme.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek