Úterý , 19. 11. 2024

Alžběta

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Není to až tak dávno, co jsem považoval pořízení notebooku za luxusní věc. Naštěstí vývoj v této oblasti je velmi rychlý a nyní se dají bez problému pořídit kvalitní stroje za velmi slušné ceny. Tuto strategii volí i výrobce Umax se svými notebooky, u nichž se nezaměřuje na ohromující výkony, ale spíše na praktičnost, mobilitu a v případě celokovového 13Wa Pro i odolnost a životnost.
Notebook HP nám do redakce zavítal po dlouhé době, což kvitujeme s radostí. Nečekejte herní stroj, takové nás nezajímají, spíše oceňujeme něco univerzálnějšího jako testovaný model. Vůbec ale netvrdíme, že půjde o slaboučkého rachitika. Kupujete řádně vybavený stroj pro plnohodnotné domácí použití.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek