Neděle , 24. 11. 2024

Emílie

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na tuto kameru jsme se po NiceBoy VEGA 6 star těšili hodně. Dokázal výrobce vyladit nedostatky u své vlajkové lodi s cenovkou, která již nepromíjí chyby? Stabilizace obrazu u 4K rozlišení, schopnost natáčet 1 440p při 60 FPS, kompresní formát H.265, zcela nový design a stylové dálkové ovládání a jiné vlastnosti zní výmluvně.
Umax 12Wg Tab zasvěceným více či méně připomene zařízení od Microsoftu, tedy 2 v 1 jménem Surface. Tedy tablet spolupracující s klávesnicí, se kterou není vyloženě napevno spojen kloubem, proto potřebuje svůj stojánek...
Po takřka nezničitelné AData D16750 se dnes podívejme na méně odolný a levnější model powerbanky od stejného výrobce, který nabídne krytí „pouze“ IP54 a kapacitu 8 000 mAh. Čím naopak vyčnívá, je 18 diod se čtyřmi módy svícení. Na táboření tak může být velmi užitečným pomocníkem.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek