Středa , 27. 11. 2024

Xenie

Čeká Evropu návrat zájmu o notebooky?

19. 11. 2013

19. 11. 2013

Nedávno jsme informovali o snižování zájmu o notebooky, to se má ale brzy změnit. Prý za to budou výrobci vděčit Santu Klausovi či Ježíškovi, prostě (a jednoduše) nákupnímu šílenství před Vánoci. Výrobci už začínají připravovat zásoby.

Německo prý očekává nejsilnější růst. Od doby, kdy Lenovo pohltilo německou značku Medion, jsou zdroje optimistické i ohledně objednávek od čínského výrobce pro evropský trh. To už se prý děje a očekává se, že zájem nepoklesne ani v roce 2014.

Též tchaiwanské Clevo (prvovýrobce notebookových šasi pro řadu značek) potvrdilo, že za 40 % svých výnosů za 3. čtvrtletí vděčí právě evropským zákazníkům. Uvádí, že zejména jejich „highendové“ herní stroje se od srpna těší velkému zájmu v zemích jako Německo, Velká Británie či Rusko.

Zdroj: DigiTimes

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.

Tradiční americká firma Motorola se v roce 2011 rozdělila na dvě části. Divizi, která má na starost vývoj a výrobu mobilních zařízení (Motorola Mobility) v roce 2014 koupila firma Lenovo. Nyní, po cca 2 letech reorganizace, přichází na český trh značka Moto.

Již číslo v názvu napovídá, že tato kamera se bude v portfoliu Lamaxu řadit na jeho začátek, stává se nejlevnější modelem. Co to v praxi znamená pro zákazníka? Papírově se prakticky shoduje (popisky s piktogramy na produktových stránkách jsou prostě totožné) s dražším modelem Lamax X7.1 Naos, což vypadá lákavě.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek