Sobota , 23. 08. 2025

Sandra

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Vzpomínáte na večerníček o včelích medvídcích, kde byl brouk kvapník, který stále chvátal a neměl chvíli čas? Pokud patříte k obdobné sortě pracantů, může vám pomoci SSD přenosný disk Adata, je opravdu rychlý. Podobně jako onen brouček vás moc nezdrží a přežije i pád (například do louže).

Jak oznámila firma Dolby Laboratories, budou první evropské stanice s HDTV používat Dolby Digital. Ten bude integrován přímo do set top boxů.
Notebook HP nám do redakce zavítal po dlouhé době, což kvitujeme s radostí. Nečekejte herní stroj, takové nás nezajímají, spíše oceňujeme něco univerzálnějšího jako testovaný model. Vůbec ale netvrdíme, že půjde o slaboučkého rachitika. Kupujete řádně vybavený stroj pro plnohodnotné domácí použití.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek