Pátek , 15. 11. 2024

Leopold

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Pokud však nepřichází, přestaň čekat dál... Nabízí se parafráze populární písničky, která by mohla pokračovat v duchu, že stačí střídavý, střídavý elektrický proud a do něj připojit TP-Link TL-WA855RE. Samozřejmě to chce také tu Wi-Fi, ale kdo by se zabýval takovými drobnostmi?

Každý, kdo vlastní chytrý i hloupý mobil, jistě někdy řešil problém s nabíječkou, resp. absencí energie pro dobití telefonu, když jste třeba v přírodě či nemůžete dlouze setrvávat u zásuvky. Pro takové případy „bůh“ vymyslel powerbanky jako A-Data A10050.

Budoucnost technologií přináší nekonečné možnosti a inovace, a rok 2024 slibuje být naplněný revolučními změnami. V našem článku se podíváme na Top 10 trendů, které budou formovat technologickou krajinu. Od umělé inteligence až po pokročilé ekologické technologie – představíme vám klíčové směry, které definují budoucnost a ovlivní způsob, jakým interagujeme s technologiemi ve světě, který se neustále vyvíjí
Po odolném reproduktoru, který jsem pořádně potrápil, si dnes představíme další kousek, který sice autem přejíždět nehodláme, ale pod vodu se koukne – nabízí krytí IPx7. Zaujmout chce jinými zbraněmi – kvalitním prostorovým zvukem, dobrými basy, výkonem 12 W a výdrží akumulátoru přes 7 hodin.
Co kdyby vaši firmu postihl nečekaný výpadek způsobený hackerským útokem, přírodní katastrofou nebo klidně chybou zaměstnance a paralyzoval tak provoz podniku na delší dobu? Bez Disaster Recovery plánu můžete v této situaci čelit ztrátě důležitých dat, dlouhodobému přerušení poskytování svých služeb i finančním ztrátám. Zjistěte, jak pomocí Disaster Recovery planningu tyto hrozby minimalizovat a rychle se vrátit k běžnému fungování firmy. 

Nepřehlédněte

Prodeje gramodesek dramaticky rostou, stejně tak přibývá lidí poslouchajících hudbu z gramofonu. Analogově. Je to nostalgie, je to magie, může to být i kvalitní zvuk. Ale má to smysl?

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek