Pondělí , 18. 11. 2024

Romana

MĚŘTE RYCHLEJI A NA VĚTŠÍ VZDÁLENOSTI S LASEROVÝM DÁLKOMĚREM FORESTRY PRO II

04. 12. 2019

04. 12. 2019

Forestry Pro II je inovovanou verzí modelu Forestry Pro, který je velmi uznávaným přístrojem na průzkum v oblasti lesnictví. Nový přístroj nabízí rozšířený měřicí rozsah od 7,5 do 1 600 m, vyšší přesnost a rychlejší reakce. Technologie HYPER-READ nyní zaručuje zobrazení výsledků na interním displeji do 0,3 s.

Měření zahrnují skutečnou vzdálenost, vodorovnou vzdálenost, výšku, úhel a výškový odstup – rozdíl mezi výškami dvou objektů. V případě, že je viditelná základna i vrchol objektu, lze použít dvoubodové měření. Pokud jsou základna a/nebo vrchol objektu skryté, poskytuje přesnější výsledky tříbodové měření.

Výsledky se zobrazují rovněž na velkém externím displeji, jehož rozměr se zvětšil z 1,7 na 2,1 palce. Externí displej je nyní podsvícený a nabízí třístupňovou regulaci jasu pro snadnou čitelnost měření i v tom nejtmavším lese.

Nová funkce protokolu umožňuje uložit až 250 měření, která se zobrazují v číselném pořadí na podsvíceném externím displeji. Díky tomu se nemusíte zastavovat a dělat si poznámky, a pokryjete tak větší oblast v kratším čase.

Klíčové vlastnosti

  • Rozsah měření: 7,5−1 600 m
  • Měření skutečné vzdálenosti, vodorovné vzdálenosti, výšky, úhlu a výškového odstupu –rozdílu výšek dvou objektů (navíc včetně tříbodového měření výšky mezi dvěma body).
  • Současné zobrazení výsledků měření na interním a externím displeji. Souběžné zobrazení výsledků měření na externím displeji.
  • Podsvícený externí displej se snadnou čitelností i v tmavých prostředích, tedy například v lesnictví. Tři nastavitelné úrovně jasu podsvícení.
  • Funkce protokolu ukládající a zobrazující až 250 výsledků měření.
  • Rychlé a stabilní reakce měření bez ohledu na vzdálenost − díky technologii HYPER-READ.
  • Zobrazení výsledků měření do přibližně 0,3 s na interním displeji.
  • Systém přepínání priority objektů pro měření překrývajících se objektů:
  • Režim priority prvního objektu zobrazuje vzdálenost k nejbližšímu objektu − praktické při měření vzdálenosti objektu před pozadím, se kterým se částečně překrývá.
  • Režim priority vzdáleného objektu zobrazuje vzdálenost k nejvzdálenějšímu objektu –praktické pro zalesněné oblasti.
  • Vysoce kvalitní monokulár se 6násobným zvětšením a vícenásobnými antireflexními vrstvami pro jasný a brilantní obraz.
  • Konstrukce okuláru s velkým předsunutím výstupní pupily pro snadná pozorování i při použití brýlí.
  • Funkce dioptrické korekce pro vyšší pozorovací komfort.
  • Jednotlivá a plynulá měření (v délce až 8 s)
  • Vodotěsné (do 1 m po dobu 10 minut) provedení odolávající zamlžování (přístroj však není konstruován pro použití pod vodou). Prostor pro baterii odolávající dešti.
  • Široký rozsah pracovních teplot: −10 °C až +50 °C.

Předpokládaná cena je 11 990 Kč.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na tento článek mě přivedla reportáž na ČT1 v Reportérech ČT, která informuje o zcela bezprecedentním jednání ze strany MPSV vůči soc. firmě Amerfo, zaměstnávající 80 handicapovaných lidí. Dává jim práci, což je skvělé. Například v historické budově, kterou můžete vidět ve 3D online či se tam ubytovat. Prohlédnout si lze i další brněnské památky...
Jak dosáhnout vyšší organické návštěvnosti? Chcete, aby se váš web stal hvězdou vyhledávačů? Nebo vám už lezou na nervy neustálé změny algoritmů Googlu? SEO – optimalizace pro vyhledávače je jako skládačka, a když najdete všechny správné dílky, výsledkem bude web, který si návštěvníci i vyhledávače zamilují. Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, jak se stát mistrem v SEO. A nezapomeňte, že dobrá optimalizace není sprint, ale maraton.  
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek